2009年11月9日 星期一

WeDding Card

昨天收到遠在英國的姑姐寄來的wedding card,佢話俾我知,佢唔能夠出席我的婚宴。
其實我好早前已經做左心理準備佢地唔會出席,但原來... 到左真係知道佢地出席唔到的時候,係會更加唔開心架!!

唔開心還唔開心,我都會體諒姑姐的苦衷,冇理由咁辛苦要佢帶住幾個月大的表弟子敬坐十幾個鐘頭飛機回來架ma。 (危險又辛苦...)

不過我真係覺得有點可惜.... 可惜的不是... 佢唔能夠親眼見証我的人生大事 (我知... 佢會比我更加可惜... ^^ 因為佢冇得做喊包... hahha),而是.. 我見唔到可愛的表弟呀.... 都唔知要等多久先可以見到佢真人,希望唔洗等太耐啦!!

姑姐... 你的祝福、提點、教誨,我收到晒架啦!! 我都會盡力去做到... 冇左你墊底,唔做喊包真係有d 難度wor... 盡力而為吧!! ^^

我地等住你地回來影大合照呀....


沒有留言:

張貼留言