2009年8月24日 星期一

親子裝???

上星期同家姐行街街,見到呢件衫就好鍾意,跟住就問sales... 有冇小朋友??... 有wor... 梗係問下家姐俾唔俾先la.... 佢肯我先買架... 咁話晒親子裝多數係mummy 同女女或者daddy 同仔仔ka ma....


小豆兒佢見到件衫一樣...佢都好興奮.. 而我當然係... 開心到爆啦!!


↑ 得得戚戚的小豆兒最令我喜愛...


PS: 我地一齊著出街都有人以為我地係母女...(哇... 我都想.... 但做大姨會好D LAW...),當我否認時,佢地的反應勁大... 仲反問我... 唔係母女仲乜著親子裝呀??? 佢地咁串... 我當然都勁串REPLY 佢地....『唔得咩??』
我地套親子裝就係O係呢到買... 唔算貴!!

沒有留言:

張貼留言