2017年8月24日 星期四

入學/面試相 @ Legendary

話咁快,下星期1/9開學日,我家小霸王就K3啦!~
雖然話就話仲有一年時間,但我已經有小小唔捨得
大得真係太快了,我的Baby Girl去左邊呀? (嗚嗚~ >...<)

由於本身幼稚園有幫佢影開學生相,所以一直我都冇刻意出外影的打算
直至朋友介紹下+價錢抵,就預約影下

$200 
包三個造型 +所有數碼檔+25張1.5x2"相

未影已經覺得抵,影完後覺得勁抵囉

先比較下價錢: 
快x美:  $75/6張
其他: $300-$500不等,仲要包1個造型
Legendary: $200 包三個造型
你話係咪抵啦?

時間: 
快x美: 5-10分鐘
其他: 1小時內
Legendary:  2小時呀!~ 

再講埋質素:
其他: 出面質素好與壞就真係一半半
Legendary: 我個人好滿意,因攝影師叔叔好用心+有耐性地拍攝

其實小霸王公主對鏡頭係好..... 敏感
佢會刻意唔望/ 避開鏡頭,所以係唔容易影的小朋友
但攝影師叔叔都能夠 KO 到佢,我真係好開心!! 哈哈~ 

以下係我個人好鍾意的攪笑及自然相片
(仲有好多張我都好滿意)

而呢三張就係攝影師叔叔的正式作品

你話係咪用黎面試?? 我答你: 有用當然會啦,咁靚,但我唔希望要用到囉!! (哈哈)
不過就算唔係面試,我覺得留一個回憶俾自己都唔錯

一個成長的印證  
K3係小朋友一個轉換點
Baby Girl 變成小女孩

有興趣就快D BOOK 黎影,因我知好多媽媽Group 已經搶住BOOK
完全唔係Hard sell 你,係真心分享!! 

Legendary Production: https://www.facebook.com/LegendaryPho/?fref=ts

6 則留言:

  1. 影得好靚喎﹗真係好唔捨得佢哋大得咁快,我都好苦惱個仔點解咁快K3,仲要開始煩填表...

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Ivy!
      我唔敢諗填表... 好恐怖, 哈哈

      刪除
  2. 地址係咪在SPK? 嘻....近我呀,等我又睇睇先 ^^

    回覆刪除
  3. 所有數碼檔 <-- 大約影幾多張度呀?

    回覆刪除