2017年8月28日 星期一

2017 ♥ 我們●生日@Ocean Park ♥

唔~ 又一年
每年呢個時候真係唔係好想提醒自己 "你又老一年了" 
但冇計,時間就係唔等你,老一年又如何? 哈哈
Thanks My Sweet Heart  
(長氣地再提提你,要記住我的生日呀!)


一年一度的 Ocean Park 又黎,好彩呢日唔係得個熱字
間中都有下大雨令溫度都冇咁高,舒服好多
再加上.... 呢日居然係.... 冇乜人! 仲好玩好多!



一入場第一件事,就先去左玩夏水禮
因為呢個時間會係最少人,亦都係最乾淨
小霸王公主係可以一個獨霸泡泡池玩都夠,哈哈~ 
不過今年大個左反而仲細膽左,要Warm up 半個鐘之外,
玩一次就夠,冇再 encore? (真奇怪!)


玩完水,我地就去左兒童王國
完全冇人的旋轉木馬,負責的哥哥居然讓我地玩足五分鐘,
玩到.... 係我地要求夠啦~ 停啦! (哈哈~)

跟住小霸王公主仲勇敢地挑戰"兒童版跳樓機",玩左兩次! 犀利! 


接近中午,我地就坐海洋列車過山上o個邊
見未到時間,就睇埋企鵝、海豹、雪狐


今次午餐都係揀返冰極餐廳 (早早BOOK定位)
可以好近距離睇住企鵝食野 (但係要注意係.... 勁凍,要帶定外套)
食過OP的多間餐廳,個人都係比較鍾意呢間
食物味道同服務唔錯,價錢合理
原價7XX, 生日有八折,就 $5XX


食飽飽,又繼續睇同玩
中華鱘館、熱帶雨林探險徑、北極之旅、海洋劇場、水母萬花筒、尋鯊探秘 ....



呢日只係玩到六點幾左右,我地就離開啦!!
多得港鐵,我地唔洗再迫城巴,不論去程/回程都只係一個鐘左右
真係好方便+車費仲要係平好多,正!!


明年再見吧!! Ocean Park!! 

回顧:
2016 ♥ 我們●生日@Ocean Park ♥
2015 ♥ 我們生日@Ocean Park ♥
2014 ♥ 我們生日@Ocean Park ♥
2013 ♥ 我們生日
2012 ♥ 我們●生日

4 則留言:

  1. 嘩﹗無乜人嘅海洋公園好爽呀﹗BTW,遲來的生日快樂﹗

    回覆刪除
  2. 我記得小FAN 同你Honey 係同月同日生日喔,祝你地生日快樂 ^^

    回覆刪除