2017年8月22日 星期二

她♥愛上了"森林家族"♥

早前提過為左獎勵小霸王公主K2的努力,就送上佢人生第一個森林家族玩具
點知.... 原來開左個頭真係冇得返轉頭的,只會.... 想擁有更多
其實唔只係小霸王公主鍾意,小FAN 我自己都好鍾意
因為森林家族D公仔、屋仔真係好得意

想買森林家族.....香港真係好貴,要等佢地做PRO 先會諗
但係... 日本呢... 就真係.... 平好多呀!~

以下呢張"魔鬼相片"係姨媽媽七月中去名古屋時影俾我架
仲要五日影足四日咁多,係處處都能見到
30% OFF ~ 30% OFF~  30% OFF~ 30% OFF ~
救命呀~ 你話.... 點可以唔心動呢????  ♥ ♥ ♥ 

姨媽媽講明屋仔就真係.... 無能為力啦! 細件的就可以!
所以我就入手公仔啦!!


登~登~登~登~
芝娃娃家族 (HK$260)
玩具貴婦狗家族 (HK$260)
攜帶小盒系列﹣BB與滑梯 (HK$65)
攜帶小盒系列﹣BB與蹺蹺板 (HK$65)
攜帶小盒系列﹣BB與鞦韆  (HK$65)
森林家族海邊遊玩設施套裝 (HK$199)

總數: HK$914 (呢個o係香港買的總價錢)
但係我.... 最後埋單的是...... 
HK$390
唔係眼花呀!~ 

"森林家族海邊遊玩設施套裝" - 
呢個係姨媽用500Yen 係legoland 出面間鋪頭抽中的,所以我唔洗出錢

其他呢? 全部購自BIG CAMERA的玩具部
香港價HK$715, 我卻可以以接近半價價錢買到,
係咪好好好......... 抵呢?


小霸王公主一次過收到咁多森林家族
佢梗係勁開心啦! ~ (好彩慳咁多咋,我荷包都冇咁肉痛)

真係唔敢想像自己去日本時會唔會..... 冇得走.... 哈哈~

2 則留言:

  1. 我都覺得森林家族好QQ,隻隻都一家人咁好sweet family ^^
    小霸王最鐘意邊隻動物啊? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同我一樣鍾意DOG DOG, 但其他佢都想擁有

      刪除