2017年8月17日 星期四

▌台中遊 ▌ ● Day 4

DAY 4 行程:  

富王大飯店 →   鹿港老街  →  鹿港天后宮
鹿港玻璃博物館 → 台灣桃園機場 → 香港機場 → 屋企

話咁快就黎到台中遊的最後一天啦!~
出發前都知道呢一日會係好FREE,冇行程
但由於Day 1 飛機Delay左,所以行程就放左係DAY 4下午啦

DAY 4 上午係自由活動時間,
我地先去食返個早餐(酒店內),再去對面商場行下

大大間的家樂福,對小霸王公主黎講就最開心

行到11點左右,就外賣小小食物返酒店慢慢享用
休息到12點幾,就CHECK OUT 出發囉!

第一個&第二個景點 ~ 鹿港老街  &  鹿港天后宮
特式食品比較多,夜市的食物都會有
但我地只係買左當地的鳳梨食,
超平、超甜、冇"揸"

第三個景點 ~ 鹿港玻璃博物館


玻璃欣賞下好了,我真係好怕小霸王公主唔小心打破....
所以....


景點就係咁多啦~ 下午三點幾就要出發去機場
冇錯~ 因為要去台灣桃園機場 唔係台中走.....
由台中去台灣桃園機場  大約三個幾鐘... (會塞車就早D)
所以.... 呢個車程真係長得好辛苦下
好彩中間有休息站買下野食、去下廁所


食下、瞓下..... 就到左台灣桃園機場啦! (天已黑晒)
原以為今次唔係坐EVA + Terminal 1,應該就... 唔會有機會見到佢
點知.... 係我太天真吧~  我低估左Kitty 的威力+受歡迎程度
 完全估唔到今次的閘口隔離都會有


同上次一樣,用剩的台幣.... 又係... 俾公主洗埋! 哈哈~
買埋Kitty 後,就要跟台灣Say BYe ByE 囉!

估唔到去程Delay,回程都Delay
好彩都係Delay 頭尾半個鐘左右
返到香港已經係12點幾啦! 真係好好好累!!

半年內去二次台灣真係..... (唔再去住啦! 我想去日本呀)
今次跟團旅行對小霸王公主都叫做係一個新體驗
雖然行程景點唔太適合佢,但讓佢明白旅遊唔係一定玩,參觀下當地名勝都不錯
哈哈~ 之不過呢個小女孩已經講定話唔想再跟團啦!
佢覺得坐旅遊巴睇唔到周圍景色,佢比較鍾意坐公車/捷運
都係..... 我都愛自由行多D

台中遊記到此啦!~ 期待再分享我地下個旅程吧!!


♥ 有時間/有興趣/唔想睇文字的話,可以睇片架!! ♥



想睇下其他台北的遊記,請 Click 入  ▌台中遊 ▌ ● 全集 ~ ♥

6 則留言:

  1. 小霸王醒目呀﹗自由行真係好玩過跟團,自由度大D又會啱自己玩多D﹗

    回覆刪除
  2. 其實我覺得跟團都幾好呀,相對地安全,又唔洗自己諗行程,玩完上車瞓,瞓完又再玩,又有人安排晒食住同交通,都幾好丫....
    如果可以個 trip 一半自由行,一半跟團,咁就good good ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以跟團同自由行都有好同唔好囉

      刪除
  3. 估唔到 T1 都有 kitty 候機室, 我仲以為 T2 先有, 所以特登揀咗搭 EVA (上次搭國泰係 T1, 所以彤彤無得去玩下)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到呀, 不過相對上T2係大D, 同靚D,

      刪除