2016年10月15日 星期六

K2 班 ~ ♥ 她給我的一封信♥

K2雖然只開始左一個多月,感覺上課程教快左好多
可能K1真係俾小朋友同家長輕鬆下先
K2就要即趕上,不過課程暫時都係唔深,小朋友應該好易適應

有日收到一封信  (信封面係老師之前叫家長準備的)
小霸王說: "媽咪,我寫俾你架"

從書本知道近日主題是"寫信"
由寫信→ 到郵局買郵票 → 寄信
一連串都是小朋友自己做 (不錯的校外活動)

呢封信沒有文字,只有圖畫
但我都能夠猜到小霸王想表達的意思 ♥
♥ 我同佢去公園玩 ♥


可能有人會覺得.... 我地陪小朋友玩、陪佢地乜乜乜....
但我個人就覺得唔係... 係相對的

你陪佢地,其實佢地都陪緊你
佢地需要你,你亦都需要佢地
你令佢地開心,佢地亦讓你開心
佢笑,你笑
佢喊,你


可能自己童年時,父母出外工作賺錢好少時間陪我
好彩我有姐姐哥哥妹妹陪住我長大,唔會寂寞
但小霸王唔係,獨生女O既佢話: 唔要弟弟/妹妹!
所以我將自己所有時間俾晒佢!  (好快佢就唔會唔洗我陪)


悄悄的回信: (希望長大後的你睇到吧)
♥我的寶貝女兒,好感謝你!♥
感謝你的甜心 - 成日偷吻我
感謝你的蜜語 - 成日話愛我
感謝你的窩心 - 成日抱抱我
感謝你的懂事 - 報喜不報憂
感謝你的硬頸 - 令我提升EQ
感謝你的古惑 - 令我常開心
♥ 我愛你!! ♥

7 則留言: