2016年10月4日 星期二

開心♥ 忙碌♥ 疲累♥ 的九月

九月明明只得30天  點解我會覺得咁累架??
一篇過記錄返呢個月做左d咩先

九月第一個星期天
我地去左YOHO MALL Rainbow Beach 玩,
點知有D設施早早已經派晒飛冇得玩,唯有玩下D 唔洗飛吧!! 
室內的螺旋Spinning Chair、室外的彩沙 Rainbow Canvas & Rainfall Swing
都叫做幾多野玩,小朋友玩得好開心


九月第二個星期六
係小霸王最愛的姨媽媽生日
呢個甜心小妹妹居然..... 係親手寫咭、揀蛋糕、買花花
(說真的,我係有點呷醋,我生日係完全收唔到囉!)
不過~ 我好支持佢呢個甜心行為! 明年可唔可以加埋我份呢? 


九月第三個星期四、五、六
中秋節快樂!! ~ 今年的中秋,小霸王終於深深明白中秋係點樣?
睇花燈、賞月、食月餅、玩燈籠


迎月 ~ ♥   追月 ~ ♥   追追月 ~ ♥


九月第四個星期六
N & N 的生日飯   簡簡單單的一家人食個晚飯
真係輕鬆d、開心d !


唉... 原本九月大部分日子都係好高興的
點知.... 黎到最後一星期.... 
小霸王生病了.... 我都病埋..... 
我仲要係..... 病左足足一星期 (連續請左三日病假)
發燒.... 退完又燒返.... 連續燒左四日...
人到病到wing wing 地   
隨住十月的來臨   希望一切會更好  更健康!!

2 則留言: