2016年10月20日 星期四

♥ 專屬他的小按摩師 ♥

係咪多數男仕都會覺得女人淨係識得買埋D 唔等洗野架呢?
之前爸B對我用精油係抱住一個"事不關己"的心態
佢覺得"你咪用囉" 咁....
直至... 呢個 Vitassage 出現,佢就....

哈哈~ 買呢個Young Living 出的 Vitassage 主要因為爸B
佢成日都話周身痛,但我又唔想搽到我成手油,佢背又厚幫佢按一陣都手累
有左Vitassage 就輕鬆好多囉!!


Vitassage套裝有d 乜?
- 按摩器
- 定制的儲存盒
- 2 ml 油樽仔 x 6個
- 移液器 x  2 支


Vitassage™由 Young Living - Dr. Gary Young創建,
Vitassage™通過同時分配三種不同的精油,
將Young Living的100%純‧ 治療級精油摻入到按摩體驗中,
而三個不銹鋼滾球按摩疼痛,疲勞的肌肉。 


Vitassage 的按摩力度唔算十分強,
一路移動、D 精油就會慢慢滲透入皮膚
按幾耐就好個人 (我都按左接近30分鐘)
最開心係.... 老公仔都話唔錯! (佢好少讚賞架)
而佢的小按摩師又好享受 (我估佢當爸B係玩具,哈哈!)

** 有興趣的話,歡迎你搵我架 **

2 則留言: