2016年10月6日 星期四

你歎♥ 我又歎♥ 抱枕被

布甸狗迷的我一見到萬O 出晒廣告之後,就九秒九向親友、同事、朋友舉手要印花
點知.... 原來好多人都想換架    幸好  我家肥舅父出手幫忙
呵呵... 話咁快   30個印花就俾佢KO晒
YEAH!! 拿拿林換左先!

係我話想換布甸狗時   我家小姐已經表態話佢要KITTY 
所以.... 一人一個  皆大歡喜


說真的  珊瑚絨的被仔真係令人愛不釋手
好軟滑、好舒服

不過張被仔有D 細,尺寸: 140CM (長) X 100 (闊)
小朋友用當然好正啦!! 但大人就... 真係唔可以..... 
(唔怪得.... 宣傳口號係"邊歎邊煲劇")
所以... 我會當抱枕用囉!!


唔知 Sanrio Fans 的你地又換左未呢??

4 則留言:

  1. 我第一日見到,就諗起:唔知小fan會唔會換 ^^
    一見布甸狗就諗起你 ^^
    最緊好似日本有布甸狗漢堡包添啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見布甸狗就諗起你 --> 謝謝你!!
      日本有布甸狗漢堡包 --> 好想食, 但... 諗下好, 哈哈

      刪除
  2. 原來你係布甸狗fans,最近見到有扭蛋好似好靚添呀

    回覆刪除