2016年6月28日 星期二

三人相 @ YOUR Memory

下個月我家小霸王就四歲啦!~
今年生日前同樣先送份小回憶俾佢
好讓佢自己將來可以睇返三歲十一個月時的自己

影相前  都頭痕左一陣
Outdoor? Indoor? Studio?
最後... 由爸B 決定.... Indoor @ YOUR Memory
(男人係咪個個都唔鍾意諗野架呢?)

我個人就冇所謂的,只要有得影就可以!! 哈哈!!
上年 YOUR Memory 的相片我好滿意
今年呢.... 當然都好鍾意啦! 
拍攝過程舒服輕鬆真係最重要


今次影相,小霸王開始與我搶爸B 啦!
明明 오빠(oppa) 爸B係我架嘛
 ♥ 佢居然話爸B係佢오빠?  ♥
(不過見到佢地咁Sweet, 我又好開心喎!!)



呢輯相除左係小霸王的小回憶   亦都係我地的大回憶
陪伴佢一起長大  不自覺地自己都一年比一年老啦!
真心希望自己繼續保持到身心美麗、健康!
   

♥ 回顧往日  
2015 - 個人照 @ YOUR Memory
2015 - 家庭照 @ YOUR Memory
2013 - 影樓拍攝 @ Vita Pixel 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 好靚呀~~~~
    我都好想影番輯, 不過我老公一定唔贊成~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公一定唔贊成 ==> 我會強烈反對佢, 哈哈!
      搵D 方便就腳而且唔貴, 可能爸爸會肯呢?

      刪除