2016年6月2日 星期四

她與她的30條小錦鯉

....................................
....................................
....................................
....................................

真係唔知講乜好?? 
估唔到.... 最後我都係失手!  點解咁講? 
因為我覺得呢.... 養動物係一世的,唔可以玩玩下
所以... 由小霸王鍾意魚開始,屋企成日都會有人話買魚俾佢玩
玩?? 呢個Concept 唔得囉!!  我當然係"強烈反對"啦! 
而好彩佢地都打消左呢個念頭!

直至..... 近日大魔鬼肥舅父又出現
佢問都冇問,就攞左30條小錦鯉返黎 (佢老闆送俾佢)
而愛囡心切的爸B 又肯買小小設備喎
再加上係o係婆婆屋企養
完全係..... 冇得say no 的情況下   就唯有接受吧!


一星期小霸王只係見到佢地一、二日
平日又有專人打理 (大魔鬼肥舅父都好鍾意魚)

開頭我以為小霸王會勁攪d 魚
點知... 又唔係喎! 佢完全唔會打擾佢地,仲靜悄悄地望住佢地
係時候培養下佢有責任感都好喎!!


小錦鯉,你地要好好長大呀!! 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

8 則留言:

  1. 好認同Fanny個唸法,不過婆婆屋企有,可以畀機會小霸王培養責任感都好架:)

    回覆刪除
  2. 我屋企係養龜,都係想係時候培養下南瓜兄妹有責任感,不過最後都係由工人姐姐/爸爸照顧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! (小朋友真係要有耐性地培養佢地的責任感)

      刪除
  3. 嘩,30條,好勁呀。
    D魚會唔會愈來愈大架?

    回覆刪除
  4. 小霸王好溫柔咁對待D魚呀, 乖乖~

    回覆刪除