2016年6月23日 星期四

DIY ♥ 小香磚 ♥

近期真係小小愛上左DIY天然野
繼Bug off balm 後,哈哈~ 呢次係小小香磚

上網搵過好多分享,佢地多數都係用蜂蠟+ 硬脂酸
硬脂酸??? 我唔知係乜? 亦唔知係邊到有得買
最後見oil sis group 友分享... 唔係用硬脂酸
做法仲要係勁簡單,咁就試下先!!


材料: 
石膏粉,水,精油

** 份量要幾多?? 大約 4:3, 即係100g 粉, 75g 水  ** 


做法: 
1 & 2. 將水加入石膏粉,攪拌至粉溶晒
3. 倒入矽膠模具,待乾
4. 乾透後,取出。 
5. 在表面滴上喜歡的精油
6. 最後放入小紗袋就完成。

** 小提示: 精油味道冇晒,只要再滴上精油在香磚,就可以再用 **



係咪好好好.... 簡單呢?

至於用咩精油?  就要視乎咩用途

如果係驅蚊蟲,我會介紹
Lemongrass、Peppermint、Citronella、Purification

如果係放入衣櫃,我會介紹
Lavender、 Thieves、Lemon

♥ ♥ 用石膏粉做香磚,真係方便、便宜又環保!!  ♥ ♥ 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 回覆
    1. Samsam, 好簡單的, 你可試下

      刪除
    2. 我對你之前個蚊膏有興趣D,嘻嘻...
      其實「椰子油、杏桃核仁油 、乳木果油、精油」係咪果SET入門套裝已有架啦?
      蜂蠟 <--邊樹買架? ^^

      刪除
    3. 如果你想整蚊膏的話, 精油可用入門套裝中的 PURIFICATION + PERRERMINT + LAVENDER (我唔知你有冇TEA TREE, 有就加埋, 冇都冇所謂)
      「椰子油、杏桃核仁油 、乳木果油、蜂蠟」---> 平的話, 可上IHERB 訂! 方便的話可去CCK SHOP 買 (就貴D)

      刪除