2016年6月22日 星期三

笑笑小語錄 @ 46 個月

【得意事例  (一)】※
曾經爸B同我講,小霸王會跟隨住唔同年紀而鍾意其他野..... 係... 冇錯! 但係....只係對某D 野囉! 小霸王對魚的熱愛好似只有增而冇減到囉......  

我:  BB,不如我地換衫出去行下囉!!
小:  好呀! 去邊到呀?
我:  唔!! 你想呢? 
小:  去睇魚魚啦!
我:  去邊到睇呀?
小:  去百佳又得,去街市都得架!
我:  ....................(乜小朋友唔係鍾意去公園玩多D 架咩?)

我:  BB,有你至愛呀!
小:  係咩? 睇下!! O... 大眼雞呀! 我最鍾意架啦!
我:  咁不如你揸住佢地俾我影相啦!
小:  好呀! 哈哈~
我:  ..................  (平時叫你俾我影,你SO都唔SO下我!)

♥   真係要好好記低佢有幾鍾意魚,等佢長大睇返.....  ♥


【攪笑事例  (一)】※
某日晚上見小霸王靜靜地坐係地上,佢係到照顧緊佢的玩具BB,突然我有個諗法就問佢.....

我:  BB,第日媽咪60歲退休冇野做,不如幫你湊囡囉!!
小:  唔得
我:  吓? 點解呀? 我退左休冇野做好悶架!
小:  唔得呀!
我:  咁邊個幫你湊囡呀?
小:  阿嫲囉! 阿嫲湊囉
我:  ....................
我:  好呀! 咁我湊邊個呀?
小:  我囉!

♥   妒忌心咁重架? 真係俾佢笑死!  ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 鍾意魚好得意,真係要記下來,第時比小霸王知佢小時候喜歡魚魚呢 ^^

    回覆刪除
  2. 咁鐘意魚魚好得意呀!咁佢食唔食魚㗎呢?

    回覆刪除