2016年2月5日 星期五

年廿七●我收爐啦!!

終於輪到我收爐啦!~ 好開心呀!~ 

不過其實未到年廿八我已經準備好晒新年要做的事
包利是 - 早兩日包好
新年衫 - 早已準備好
連新床鋪,我地都換好啦~

都唔知開心與否??~ 
用左三年的舊PURIN 床單要退役啦~ 
(留下的.... 只有相片做回憶吧!)


好彩今年有新款出,YEAH!~
好靚靚的床鋪呀~♥♥


三年後同樣不變的剪綵嘉賓
但..... 估唔到今年佢...... 足以瞓晒成張四尺床....
OMG..... 諗諗... 我仲有幾多位瞓呢???


唔左大家收工啦~ ♥
九天的新年假期正式開始
我的短暫全職媽咪生活又黎啦! A ZA A ZA

恭喜發財~ 祝大家  猴年
事事順利
身體健康
年年有餘
大吉大利

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2016.02.05 (Fri) ~ 3y6m23d

7 則留言: