2016年2月25日 星期四

笑笑小語錄 @ 42 個月

笑笑小語錄: 

【甜心事例  (一)】※
新年前梗係要去買下新衫啦~ 今年我家小霸王終於都可以參與下,佢的任務除左佢自己之外,就係要提我幫爸B入貨,你話幾重要呀佢,估唔到佢又真係記得喎~ 仲好有成功咁感 ♥

我:  BB,你去幫爸B揀底底,咩款咩色任你揀,但要XL架!
小:  哦! XL呀!  

跟住佢就隨佢心揀.... 仲揀得好開心,一路揀一路講 XL.. XL.. XL,揀完之後,我就叫佢同爸B回報

小:  爸B,我幫你揀左底褲啦!
小:  爸B,靚唔靚呀?
小:  爸B,你鍾唔鍾意呀?

♥ 佢的聲浪仲要係好好好大聲,真係笑爆嘴 ♥


【攪笑事例  (一)】※
話說小時候的小霸王係唔敢騎膊馬的 (佢係細膽型),見佢近排開始有所轉變,就俾佢試下,點知.... 佢居然唔反抗仲好鍾意 ♥ 但係我就....換來....

小:  媽咪,你睇我幾高!
小:  媽咪,你好矮呀! 我同爸B 都好高呀!
小:  媽咪,點解你咁矮o既? (我心諗: 你去問婆婆啦!)
小:  媽咪,爸B抱我可以掂到樹葉,咁你抱我呢?  (我答: 我抱你可以撳到Lift lift 囉!)

 ♥ 童言無忌... 我明我知.... 但真係有d hurt 架! 我承認 5尺多dd的我真係好矮,但我都唔想架,我都想有長腿,奈何..... 哈哈! 得啦! 俾你倆父女高晒佢呀~ ♥


【攪笑事例  (二)】※
很喜歡與小霸王一起做佢喜歡的事,新年前梗係要換過 D 揮春啦! 由小霸王一手包辦,佢負責揀、負責貼....

我:  囡呀! D 揮春貼係邊到好呀?
小:  唔! 梗係貼係我地房門啦!
我:  吓?  我地房門已經貼晒你D野啦喎! 冇位啦!
小:  有位架
我:  你自己去睇下點貼啦!

我:  不如大o個d 貼係嫲房門,細o個d 貼係我地房門啦!
小:  好呀!

小:  媽咪,你睇下幾靚!
我:  係喎!! 
小:  沂沂最鍾意魚架啦!
我:  我知道

♥ 長期對住d 魚,真係..... 令我有種活在海洋世界中,救救我吧  ♥ 




Welcome to S.K.Y. Lovely Family

3 則留言:

  1. 小朋友簡單既對話,就覺得佢地大個左好多!!

    回覆刪除
  2. 哈哈~~~ 小fan,睇相你唔矮啦,女生咁上下高度先可愛,hee^^

    回覆刪除