2016年2月1日 星期一

拍拖紀念日♥ 我們相愛13週年♥

為左找個藉口試蛋糕,所以.....
等到小小頸長,終於等到啦!!
1月27日 - 我們的拍拖紀念日

相愛 + 相識十三年
(真意想不到,原來爸B 已經愛著我十三年啦
而我就忍左爸B十三年咁耐..... 哈哈~ ♥)

放心,我們會繼續相愛,繼續忍讓大家的! 


原本諗住兩口子靜靜地拍照 (小霸王在嫲嫲房玩緊)
點知..... 咁都俾小霸王發現到
佢九秒九走出黎,大叫"我又影呀!"
一句唔該都冇.... 就埋位擺晒POSE 俾你影佢


影呀!~ 影呀!~ 影呀!~
........................................
影到佢忘形左..... 唔小心推左下張枱仔,個蛋糕飛左去地下
.........................................
........................................
............................
..........


...................................
......................

幸好....... 個蛋糕夠硬,只係一邊變左形
哈哈~


呢一刻,爸B的心情...... 跌到入谷底...
(知道小霸王冇心唔話佢,但佢自己未同蛋糕拍照勁唔開心)
爸B 仲話: 我唔影相啦, 你地切啦!!

雖然蛋糕唔完美,但係.... 都係一個特別的MEMORY
爸B 唔好唔開心吧! 我地要好好記住.... 
小霸王破壞左我地拍拖13週年的蛋糕


題外話:

東海堂 - 赤苺の雪芳
厚厚的純白鮮忌廉包住士多啤梨味的雪芳蛋糕
蛋糕上的士多啤梨好甜
蛋糕完全唔覺竹漏,d cream 仲好滑
如果中間加新鮮士多啤梨會好d (我個人唔鍾意 jam)

比起美人の赤苺,赤苺の雪芳會比較上抵食d 

回顧:

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2016.01.27 (Wed) ~ 3y6m14d

7 則留言:

  1. 個蛋糕飛左去地下.....咁食唔食到啊?((我見你LAST寫左D評語...^^"))
    "士多啤梨好甜" <---GOOD呀,我覺得好多時蛋糕上的士多啤梨都帶酸的,如果甜就好味啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. SAMSAM, 食到, 只係個蛋糕樣衰左D 姐

      刪除
  2. 小小意外仲難忘,相愛13年係好難得㗎﹗

    回覆刪除
  3. 好好笑呀!算啦!比Anki 應該比我話到七彩,我黎緊應該都買呢個蛋糕慶祝!我見近排東海堂蛋糕好似幾多好評!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!比我話到七彩 --> 唔好話佢

      刪除
  4. 好好笑呀!算啦!比Anki 應該比我話到七彩,我黎緊應該都買呢個蛋糕慶祝!我見近排東海堂蛋糕好似幾多好評!

    回覆刪除