2015年1月10日 星期六

Playing ~ Eating ~ Drinking ~

話咁快兩日聖誕假期就完左
但陪囡玩的日子仲有好多日

一早起身又係陪囡玩的時候
好彩有兩樣玩具可以令佢玩好耐
一就係PUZZLE,二就係 PLAY-DOH
呢兩樣可以玩一個早上   小FAN 真係輕鬆好多 ♥

玩完一個早上   又係沖完涼食個愛心午餐
冇錯.... 又係米粉... 今次D 餸唔多選擇
主要原因係第二日開始我地六日不在港
所以唔想浪費   就煮埋D 肉同菜就算


食飽 ~ 瞓飽 ~ 我地終於有街去啦!!
我地由火星去地球飲呀 ♥♥ 
小FAN 自己一個帶住小霸王坐西鐵出尖咀JOIN 爸B
好彩呢位小朋友肯自己行咋 (全程不用抱,真係乖豬 ♥♥)



結婚人物 - 小FAN 的表哥
飲宴場地 - HOLIDAY INN (好Grand、好闊落、食物質素都OK)


開席前,我地無聊玩下自拍 ♥ 仲可以同小學老師相聚 ♥ 
真係一個難得的機會 



你睇呢位小朋友食得幾開心?



唔知係遲開席? 定係上菜慢?
十點半都未完, 我地就唯有走先,小霸王已在半睡狀態 ♥ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.12.27 (Sat) ~  2y5m14d
Place:  Home / Holiday Inn

沒有留言:

張貼留言