2015年1月28日 星期三

良好的習慣,變壞??

良好的習慣對於小朋友黎講     相信係多過壞吧!
所以小FAN 對小霸王的日常生活
都有小小規定的   或者叫做規律吧!! ♥

當然 1-2歲時就真係容易做到
但到左 Trouble 2 後就黎料

食野方面 
暫時進食時間都仲可以做到有規律,但食量就真係睇佢自己鍾意

睡覺方面
呢個真係開始頭痛 
因為平日6299 湊小霸王     午覺時佢都唔會早瞓  
係都要玩到 3-4 點幾先瞓     瞓到差不多 7點先起身
     
事問 3小時後的小霸王又點肯咁早同你瞓覺呢?
(我係規定10點左右要瞓覺)

唉!! 如果係我湊的時間,小霸王係完全唔會有咁的事發生
我都明白小朋友一定蝦平日湊開佢的人    所以都冇出聲   

不過 ~ 
我呢個小寶貝    唔知係咪要試探下佢媽咪的容忍量?
居然.........

呢一日下午5點幾
99 打電話黎話小霸王唔肯瞓覺  話要玩
咁我就下令小霸王唔好瞓覺啦! 夜晚先瞓  唔好俾我放工返到黎見到係床上呀 

唉.... 小霸王又點會咁乖呢?
我 7點幾返到去  見到小霸王熟睡中囉
99 話佢6點半累到瞓左  晚飯都唔肯食

小FAN 只好忍心地吵醒佢     因為唔吵醒佢   今晚自己受返
當然瞓唔夠的小霸王   係到發脾氣爆喊    但我都唔會讓步囉!! 
我要佢明白 "唔可以掛住玩而唔瞓" 

老人家梗係有微言   話仲乜吵醒佢啦
想問下你地    寵壞佢真的好嗎?? 


呢晚   小霸王佢堅持唔食晚餐
最後 ~ 唯有睡前補奶吧!! 


雖然 ~ 我唔知道小霸王經呢次會唔會長一智?
老人家會唔會唔再寵壞佢?

但 ~ 小FAN 會繼續堅持 ~ 
(唯有繼續做衰人吧! )
唔知大家有冇同樣經歷呢?


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.22 ~2y6m9d




6 則留言:

  1. 咁呢個習慣真係唔太好噃。。尤其佢都已經返緊學,一定要跟返schedule作息。
    試吓解釋比照顧者聽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 照顧者.. 咪答你, 佢唔肯瞓我都冇計架

      刪除
  2. 食量就真係睇佢自己鍾意 <---噢,巨龍最近又係咁,不過我由佢 XDD,大人有時都會食多、有時食小,所以我又唔太執著啊....
    至於睡覺,嗯嗯,小FAN 同爺爺嫲嫲 friend 嗎? 如果 friend,拉攏佢地同你同一陣線,令小霸王就犯,嘻嘻.....我成日用呢招的,嘩哈哈~~~ XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小霸王知佢地錫佢,所以專蝦佢地! 真係唔知點好

      刪除
  3. 大爺有時都係咁..越大越唔想瞓晏覺...
    如果佢四點都未瞓, 我就叫佢唔好瞓, 夜晚食完飯早啲瞓...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係我湊, 我都會好似你咁做, 但平日唔係我湊, 我冇得出聲

      刪除