2015年1月14日 星期三

▌香港一遊 ▌ 元朗公園

一個廿多年冇踏足的地方    存在著好多美好的回憶
記得對上黎呢到   應該係搬家前的時候   小FAN 讀緊小學吧!! 
所以對呢個地方   美好的回憶係有   但開始檬糊了  ♥
係時候要重臨舊地 ♥  

小FAN 講緊的係火星人一定去過的『元朗公園』♥

小霸王係第一次黎呢到   相信話佢知佢都未必會記住
唯有係帶佢黎多D ♥ 

一黎到第一件事就係叫我帶佢去玩滑梯 ♥
終於都肯自己一個上落滑梯了 (相信係o係日本玩多左,勇敢左 ♥)

 
鞦韆,佢鍾意玩,但冇滑梯咁鍾意 ♥

估唔到  呢到仲可以見到瀑布
而且 假日都仲有  好寧靜的感覺  可能呢到冇人唱歌  冇乜老人家
真係舒服過屯門公園囉 ♥

呢張相係小FAN 影架,唔知點解我好鍾意 ♥ 
望落去  感覺小霸王完全唔似一個未夠 2歲半的小朋友 

黎到公園除左玩之外  佢最想見到的是     魚魚
一有水的地方   佢就會周圍找尋魚魚的踪影

嘻嘻~ 見唔見到呢位小朋友古古惑惑的眼神呀? ♥
因為佢又諗緊點嚇我囉   佢不停   叫我過去 叫我睇下 
我梗係知有咩睇啦 ~ 咪我最驚的龜龜囉!! 
我真係唔會過去呀!!  實嚇餐死 !~ 

呢個小朋友長大左   開始有個性咗
鍾意的   佢會好痴你
唔鍾意   佢會唔要你

當然我指的是   除左我以外的人    因為小霸王都算係"痴媽B"的小朋友
係   冇錯   佢連親愛的爸B 都係咁對待的 ♥ 
所以   當三人世界時   小FAN 都盡量  讓爸B多照顧小霸王  多陪佢 ♥
幸好  呢位小朋友  真係玩時好痴爸B  (其實其他都可以痴多D 架)

Trouble 2 的小朋友   要佢地乖乖地影張靚相  都係咁 trouble
唔係唔肯望鏡頭    就係走左唔知去邊  

唯有   影佢 snap 就最輕鬆  ♥ Snap Shot ♥ 

終於到我啦  ♥ 次次都係爸B ♥ 今次有我份啦 ♥
真係等左好耐 ♥ 啜~啜~啜~ ♥ 
謝謝爸B   為我留下美好的印記 ♥  好鍾意~ 好鍾意~ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.04 (Sun) ~ 2y5m22d
Place: 元朗公園

沒有留言:

張貼留言