2010年2月1日 星期一

突如其來的... 獎品

今日返到公司就收到E-MAIL 話人人都有張擦擦咭... 哇.. 又會咁好O既??
諗住向來冇乜抽獎運的我... 多數都係"THANK YOU" 架啦... 點知... 呵呵.. 又俾我中咗wor... 後來發現中獎機會率係50/50...中咗都算係lucky 啦!! 雖然只係HK$150,但我都好滿足.. THANKS MY CO... (如果出BONUS 同加人工都咁闊佬就好LA~ )


↓ 可以同老公仔去睇戲啦... YEAH


放咗工,就同咗老公仔去睇電話... (叫咗佢換機好耐... ),最後佢竟然豪買呢部HTC HD2 wor... 真小見呀!! 攪到我都好心動想換手機tim.... 講笑姐... 我寧願買其他野啦!!


↑ 得閒問老公借黎玩咪得law... 唔洗自己擁有的...

沒有留言:

張貼留言