2010年2月15日 星期一

新年....(年初一)

情人節快樂.... 新年快樂...
踏入年初一的零晨時份,我都未捨得回家... 哈哈...
因為老公仔收咗工之後我地就去咗行元朗的花市,比較大埔的... 簡直大好多啦!! 咁夜都勁多人呀!!(所以我都唔係太鍾意行花市,冇計..老公仔叫到..點可以唔去呢??係咪??)
本來老公仔係任由我揀選我喜愛的花,只可惜... 揀唔落手呀!! 好多花都開晒,殘花買黎做乜..無謂浪費金錢啦!!


↑ 最後我就寧願買呢件肥皂紫玫瑰花...睇得又放得嘛!!(算死草係我...)


↑ 情人節又點可以小咗禮物呢... 我就隨意揀咗平平地的MJ咭袋仔.. 方便MA... ^^ 
年初一行程唔算多... 只係一早去咗同DADDY & MUMMY 飲茶,然後去拜神(年年都會去... 今年當然唔可以例外啦!!),最後呢.. 就再去石崗老公嫲嫲家拜年食飯.. 
食飽飯,又同奶奶出返元朗JOIN返老公仔、佢舅父、阿姨、表弟妹唱K。
玩到點幾先返屋企... 勁累呀!! 

沒有留言:

張貼留言