2010年1月31日 星期日

Shopping with Mummy

媽咪終於由日本旅遊回來啦.... 勁掛住佢呀!! 鬼叫佢冇心肝咩... 八日都唔打個電話回來 (我地去親旅行... 日日都要打個電話俾佢架!! ),如果今次唔係同家姐、姐夫去的話... 我一定唔放心佢囉!!
yeah... 好開心今次又有手信... thanks mummy & 家姐姐夫...

↑ ↓ 勁開心收到我最愛的purin呀.. 日本出架.. 唔係HK... 仲有好好味的蝦餅.. 真係好鍾意呀!!!


媽咪落得黎YL搵我,當然會行下街先啦... 今日收穫一般啦...

↑ 真係頂唔順O個支SHAMPOO 啦... 所以就買咗呢隻試下... 希望WORK 啦!!
同媽咪食完晚飯後,送佢坐車返屋企... 突然俾我見到有對鞋o岩心水,咪去睇吓囉... ^^ 著咗又ok 舒服.. 再加上平ma... 六十蚊咋... 兩對加埋都係百二蚊... 勁抵!! 好耐都冇買過咁平的鞋,今次係平底應該冇事掛.. ^^

↑ ↓ 希望唔會著到腳痛啦... 如果唔係隻腳未好晒.. 我都唔會著平底呀!!


沒有留言:

張貼留言