2010年2月13日 星期六

新年.... (年三十)

年三十當然係食團年飯的大日子啦.... 只可惜.. 今年我的身份唔同咗, 令到我變得特別咗!! 特別的是.... 要兩邊走囉!!
先返娘家放低d 賀年禮品.... 再去老公仔嫲嫲家團年.... 然後又再返娘家團年...
足足食咗兩餐飯... 飲咗三四碗湯呀..(好彩醒目... 每餐食d 咋... 唔係肥爆咗!!!), 不過能夠順利地滿足到兩家人, 辛苦我一個又如何呢??? (老公仔要返工呀... )


哇... 今年唔可以再做逗利是的人真係好開心架.... 但冇法la...


嘻嘻... 媽咪親手做的年糕係最好味的....(我係唔會食外面d 年糕... 除非係冇野食la... ^^)
食完飯... 我地仲一家人去咗行花市... 不過大埔的花市真係勁細囉!! 超快就行完... 冇癮呀!!!

沒有留言:

張貼留言