2010年1月27日 星期三

拍拖7週年紀念

今日係我同老公仔的拍拖7週年紀念大日子,可惜佢要上班未能同我一齊慶祝 (結果係我同奶奶二人世界... ), 好彩佢星期六同我預祝左咋... 唔係實嬲爆佢呀!!!
尋晚(即係今朝零晨)一踏入27/01,我就打電話問老公仔... 『喂..你有咩想同我講呀??』點知.... 佢居然係問我『你結咗婚開唔開心呀??』.. 我當然係O 晒嘴啦... 點會問我呢個問題架... 乜佢唔係應該同我講『我會更加愛你、錫你...』..唉..真係俾佢激死呀!!!
星期六(23/01),我地去咗迪迪尼食buffet,仲順便去埋迪欣湖影下相...



↑ goofy ... yeah.. 可惜見唔到pluto... 唯有下次吧..




↑翠樂庭的buffet ... 我就覺得唔錯啦... 尤其係d 長腳蟹.. 勁甜勁好味..

沒有留言:

張貼留言