2010年1月20日 星期三

三年前的今天....

三年前的今天.... 我失去了牠....
原來已經三年啦... 時間走咗,但係就冇帶走埋我的傷痛、我的思念... 我真的很想念牠 - 我的心肝寶貝。
唔知道佢O係天國的另一方正在做緊咩呢?? 有冇掛住我呢?? 幸福嗎??
我好想話佢知... 老公仔已經實踐我地三人約定的承諾啦... 我知道仔仔佢會好開心,因為媽咪嫁得出... !! 唔知仔仔有冇搵到女朋友仔呢??
仔仔... 好耐冇夢見你了... 媽咪今天特別住你呀... 好多話想同你講,但係唔知點解總是說不出.... .. 我真係冇用呀...
**************************************************************************
今晚我獨自一個食晚餐.. (因為老公仔返夜, 奶奶出左街) ,一個人咪o係屋企留下的美心隨便叫個石頭鍋飯食,一路食一路望下周圍... 見到好多人都係獨自一個食飯,當然以男人比較多,突然覺得好唔開心....
我在想... 爸爸每天都係自己一個食飯... 原來係好孤單架... 而我起碼都仲有奶奶陪下,(我諗我要多d 陪下爸爸食飯!!) 如果日日都自己一個人.... 唔知我會變成點呢?? 好強烈的失落感覺呀.... 我唔要呀...
未結婚前..我都唔係好怕孤單.. 點知結咗婚之後,好唔想自己一個人呀... (多麼的希望老公仔可以每天陪住我呀... 我知道冇呢個可能,而我亦唔想令佢唔開心!! 唯一辦法... 努力學習一個人吧!!)



↑ 美心的石鍋飯... 一般啦!! 多d kimchi 會好好多!! ^^

沒有留言:

張貼留言