2009年2月5日 星期四

UnBelievable

真係唔敢相信自己的預感會成真,究竟係咪我黑仔呢?? 本來開開心心咁攪結婚O既野,但係點知...

今日LUNCH無聊CLICK 入WEDDING. ESDLIFE 睇下,先俾我發現我JOIN O個間MUA公司CLOSE咗(會申請清盤),唔係呀?? 12月先去過一次咋WOR... 新年前就CLOSE 左... 有冇咁黑仔呀??? 錢俾晒.. 但可能攞唔番... 又要再搵MUA... 簡直係『心情跌入谷底』, 勁down O個隻,唉.... 如果當時唔係o係公司的話,我諗我會喊到變豬頭,我都唔知自己係為咗錢定係條氣唔順而喊,但真係好唔開心,好buddy 都有叫我唔好唔開心。
講真..真係曾經有一刻想GIVE UP 唔玩,但..... 我.. 冇咁做.. 可能係因為男朋友仔的體諒掛.. (就係佢越唔話我,我就越覺得自己冇用...) ,雖然錢冇左係可以搵過,但我真係好手緊架ma... 唉....
不過真係好多謝你... 彤彤媽咪.. ,,同你傾完計好咗好多,thank!!
大家放心... 我仍然係樂觀o既我... 哈哈
估唔到我都會成為金融海嘨中的一個受害者!!!

沒有留言:

張貼留言