2009年2月14日 星期六

婚前最後一個情人節

今日係我地婚前最後一個情人節,但係我地冇選擇兩個人浪漫地渡過,反而係一家人一齊過。點解會咁?? 哈哈...
因為好難得男朋友仔放假而又齊人,所以我地就去咗元朗鴻運租褂啦... 都揀咗好耐,最後都係由媽咪去決定揀咩款 (要佢滿意先得!!),仲有訂埋d過大禮+上頭用品,咁就洗咗三千幾蚊啦!! (錢真係好易洗!!)
跟住我地去咗上水廣場行咗陣街,仲破例食咗杯雪糕tim... 士多啤梨味好好味!!


晚餐... 我地就去咗富山食日本野,唔... 等咗一個鐘,食又食咗一個鐘,實在太多人呀!! 真係估唔到六個人要等咁耐 (二/四個就勁快... 痴線!!),好彩男朋友仔冇發我脾氣咋!! (thanks!!)

↑ 真係好開心可以食刺身... yeah..
雖然今年冇花收、冇禮物收,但係冇所謂啦... 出年先剧佢一筆!! 哈哈

沒有留言:

張貼留言