2009年1月28日 星期三

年初三 ~ 赤口

已經係第五次去迪迪尼o既我,估唔到依然可以懷著興奮的心情。(童真嘛...)
記得對上o個次應該係上年的五月,距離一年都唔夠,但今次特別在... 小豆兒出咗世囉!! (上次小豆兒o係家姐肚子)

人地話赤口見面會鬧架,~我地咪抱住"鬧爆"的心情囉!! 哈哈!!


其實新年入迪迪尼只會多咗新年裝飾,好彩都加咗個新年小巡遊,感覺上會有新年氣氛d law....




↑好鍾意財神版的goofy,可惜冇得同佢影相... so bad!!

↑入得去... 點可以小咗佢地呀!! 係咪?? (為咗慶祝我地踏入拍拖七週年,未來老公仔佢先肯陪我入場玩,仲送咗張『新年版pluto+goofy合照』俾我呀!!! 勁開心架!!)


↑等咗好耐先影到的零零狗!! (姐夫話似狐狸多d!!!)




↑今次都係失敗咗.... 冇得帶佢地返屋企!!!
今次去迪迪尼係咁多次之中最多人+玩得最少野的一次,我諗八成半人係自由行+TOUR,正因為咁... 有D覺得自己唔係身處香港,佢地唔排隊+冇禮貌真係令人好討厭架!! 諗諗下... 上海迪迪尼可能玩唔過.....

沒有留言:

張貼留言