2008年12月28日 星期日

聖誕過後

咁快一連四日的假期就過咗囉!! 都好似冇咩做過咁。話晒呢個係單身o既last x'mas,居然冇特別地去慶祝。冇法啦!! 男朋友仔要返工+ 想慳錢嘛!! 算吧... x'mas 對我黎講都唔係好重要姐... 生日就例外吧!! 哈哈...
雖然男朋友仔陪唔到我,但我地劉家今年都有開boxing party!! yeah...


↑今年仲多左小豆兒同我地一齊玩tim!!



↑做大姨o既我又點可以唔買x'mas present俾咁可愛o既小豆兒呢??


















↑好開心收到至愛的purin... yeah!! 多謝晒豆媽、豆爸!!
***********************************************************************

尋日終於等到男朋友仔放假,梗係要去element 攞番對結婚戒指啦!! 唔係實俾佢地追爆呀!!!


↑勁白痴o既我堅持要影相留念!!

↑↓element d decoration 真係唔錯!! 不過好似冇乜人行咁!! 但睇戲就多人囉,攪到我冇得睇!!


沒有留言:

張貼留言