2008年12月1日 星期一

平安過渡

踏入十二月的第一天,亦係我終於過左艱辛o既三個月probation period的大日子。 (其實上星期五已經收左信confirm我)
呢個probation period 我諗係我咁多年工作生涯之中最怕過唔到的一個,點解?? 唉…. 冇法啦!! 而家經濟咁差,日日都有公司炒人(我對上工作o既公司都有份),真係好怕有一日會到我呀!! (但願唔好有呢一日吧!! 唔會o!! )
同班新同事共事左三個月,相處都越來越好同習慣,可能個team 始終都係得五個人掛,大家會比較close,再加上我地係女仔多 + 打麻雀咁坐,所以傾計問野都好鬼死方便,有咩辦法會唔熟悉呢?? 係咪???
加油呀小fan!! Yeah!!

沒有留言:

張貼留言