2008年12月21日 星期日

人生第一輯婚紗相..(現代經典)

哈哈.... 等咗個幾月終於可以攞到soft copy 啦!! 講真... 我自己都唔係好記得揀咗咩相呀!! (太善忘的我... 真係冇鬼用!!) 不過真係好開心佢地準時俾到d 相我, 等我唔洗等咁耐!! thank.. KIT!!
唔... 本來諗住唔咁早post 出黎(俾d surprise o個d 等左好耐o既姊妹.. 哈哈),但係好姊妹sandy話要睇wor... 好啦!! post 幾張俾佢睇下先啦!! .. 遲d 再post !!

↑屋企人見到男主角笑都好surprise!! 哈哈... 呢d 就係攝影師o既功勞!!

↑其實有好多張ka... 但要保持神秘感!!
















↑另外一個晚裝look... post 住張單人先吧!!
哈哈... 等我有時間先post 多d 呀!!

沒有留言:

張貼留言