2008年9月13日 星期六

新工作

轉眼間返左新工已經二個星期啦!!
唔...慢慢開始習慣到,同事亦都好好。暫時工作量唔係好多,所以感覺好輕鬆咁。不過我居然OT左三日咁多呀 (做到九點先走),冇計啦... cut off period 嘛... 雖然我唔係好幫得手,但都有留低support 下o既,再加上有好好的OT PAID嘛!! 哈哈...(我係貪錢精.... )
希望自己可以快d適應到啦.. 當然梗係要順利過到probation!!
***********************************************************************
今日收到舊同事 Carol 的 message話『好掛住我』,講真!! 我都好掛住D舊同事ka,話晒之前日日都好多歡樂嘛,又有人同我講下『鄉下音』、『爛gag』、『是非』...,而家冇得講,真係有點兒唔係好習慣咁。我諗天真FAN開始要告別『天真』啦!!! 唉,可惜、可惜....!! 唯有面對現實吧!!
舊同事快D約我食飯聚一聚啦!! 以解我相思之苦呀!! 哈哈

沒有留言:

張貼留言