2008年9月29日 星期一

"小生命誕生"的威力

"小生命誕生"的威力同影響有幾大,你知道嗎?? 講真,我唔知囉!! 我未生過嘛!! 近年來接觸得叫做最多的bb是小契仔,但都係幾個月先見到一次咋!! 親戚??? 最細個表妹都十幾歲。

經過小豆兒(我叫"小美人")的誕生之後,我終於知道啦!!!

小豆兒讓我見証到..... 家姐懷孕時的過程(食得好、睡得好,不過水腫時就好辛苦)、家姐o係醫院待產的心情+過程 (係..好輕鬆囉,我諗係因為決定左開刀的關係)、入產房 (大家都勁緊張!! )、o係等候室等待佢的來臨(超興奮+期待,o個刻覺得自己勁似狗仔隊等候採訪獨家猛料咁呀!! 哈哈)、近距離接觸未沖涼o既佢(護士只係用毛巾抹乾淨咋)、家姐姐夫幸福o既笑容+大家四萬咁口o既樣 (尤其係姐夫呀!!)、佢甜甜的睡姿+ 勁犀利的喊聲(姐夫話簡直震撼整個產房呀!! 我諗過多幾日就可以見識得到) ,當然仲有我媽咪貼心o既照顧啦(簡直係無微不至,"有媽咪真好呀!!),呢一切從未發生過o既事真係令我好難忘!!

記得之前聽媽咪講佢o既生仔過程o個時已經開始對生bb產生恐懼,到家姐之後,哇.... 仲更加驚囉!! 好似感受到o個種痛楚一樣咁,係超超超... 痛呀!! 之但係呢.....當見到家姐忍住痛楚+頭暈落床見小豆兒+小豆兒見到媽咪而喊得好勁o個一刻,深深感受到十個月連繫一起的母女情係幾咁奇妙架!! 簡直係無人能比呀!!

唔知係咪咁,令我對生bb o既睇法有所改變,唔知對我黎講係好定
壞呢?? 我諗對未來老公仔黎講,會係件好事囉!! (因為佢係鍾意bb架),但係亦都有可能隨時會再變架?? 哈哈...

你話小豆兒係咪好有威力呢??

能夠見証到呢一切,我真係覺得好開心、好幸福,我的人生經驗又豐富左啦!!



↑瞓得好甜呀.... 小豆兒.. 你呀... 係咪識擇日架?? 唔係點會同華仔一樣呢??? 叻女!!


↑偉大的家姐,辛苦晒你啦!!

***********************************************************************************************
今日因為係CUT-OFF TIME (又係九點幾先收工呀!!),所以去唔到醫院探家姐同小豆兒,有點失落TIM!! CUT-OFF 完到CLOSING,我諗我要到後天先可以見到佢地,有時我都唔明白一個月點解會有二個CUT-OFF TIME+CLOSING架??... 前前後後加埋就變左一個月最少要五日OT咁... 何必呢???)

***********************************************************************************************
PS: 哇... 呢篇咁多字o既,好犀利呀!! 我都嚇左一跳呀!! 哈哈!!

沒有留言:

張貼留言