2007年9月6日 星期四

唔係呀MA??

今日返旺角,哇... 勁多野做.. 痴線架!!

 一早又唔俾我wor, 到下午先俾我... 激死人呀!! 好彩有我至愛的strawberry 食... 咁就算啦... 勁大粒呀.. 哈哈 
 不過就有d 酸...
















明天要返停屍間啦.... 唉.. 個白痴婆真係痴左線呀.... 唔准講電話、唔准傾計、唔准遲到... 一俾佢見到就入房訓話,唔係呀ma??? 咪又要自閉... 救命呀... 唔好咁啦~~
究竟邊個 cheap 精 complain 我地呀??? 係咪玩野呀?? 都唔係人黎架???


朋友們... 記住唔好係office hrs 打俾我呀... 有咩事.. please send e-mail to me... OK??

沒有留言:

張貼留言