2007年8月18日 星期六

Marry Me, OK??

" Marry me, OK? I love you always and forever"
呢句話係寫o係佢送俾我的百合花中的咭仔上,哈哈.. 十個字都唔夠呀??? 咁就算係『求婚』呀?? 一點浪漫都沒有wor。
其實我都知以佢呢種唔識浪漫的人,求婚一定係好簡單,

... 不過慘得過我又受wor!! 真係攪笑呀!!



算啦...睇在佢做晒求婚必備o既野....





有我..... 至愛的百合花、深情的求婚句子 (寫英文wor... 真係令我好意外!! 哈!!) 、最重要的求婚戒指都有...

 


我冇理由拒絕佢架ma.. 係咪???

咁就身份唔同左啦我... 哈哈...
2007年8月18日..我正式成為佢的『未婚妻』!!! (咁咪要改口law... 哈哈!!)
PS: 仔仔... 唔洗擔心啦... 佢好快就會實踐曾經對你許下的承諾!!
好姊妹... 放心... 冇咁快wor.. 都係同我講的時間一樣冇變到... 唔洗驚!! 哈哈

沒有留言:

張貼留言