2007年8月31日 星期五

▌電影 ▌快樂尋回犬




『11歲的贊仔(劉勝浩飾)與6歲的妹妹細妹(金香琪飾)兩人相依為命。贊仔在妹妹生日當天偷了白色小狗送給她作為生日禮物,細妹把小狗叫做小白。一家三口,小白一直忠心耿耿留在小兄妹身邊,直至一次意外細妹掉進薄冰致死,贊仔遷怒小白把牠遺落街頭,隻身前往釜山找尋媽媽;沒想到的是,小白的忠心仍然找尋著贊仔的蹤跡,沿著鐵路一直找尋牠的唯一主人,也是牠唯一的家人……』

《謝謝您
當至親離棄時,仍然守在身旁。
當朋友退縮時,仍然捨身相救。
當絕望無助時,尋回迷失的我。》
唔知點解好想睇呢套電影,我諗係個故事同狗仔有關+有我最愛的金毛尋回犬做主角,幸好尋晚男朋友有空陪我去睇咋!! 唔係我一定會好失落。因為有可能等佢等到落畫都睇唔到.. 哈哈....佢忙ma... 冇計ka...
呢套電影同『小Q』都有D 相似,大家都係由狗仔小時候可愛的樣子講到佢地離去,不過小白的遭遇就比小Q痛苦得多,小白為左保護小主人而多次受人毒打,雙眼幾乎失明都不放棄,好偉大架!!






其實我都唔算係眼淺的人,平時我都好小會喊,之但係睇親『溫情/親情片』就好似例外咁,尤其係同狗仔有關的,我喊得更厲害,所以呢次我當然係【喊爆】左啦!!! 之但係我冇諗過自己睇左冇幾耐就已經忍唔住喊 (睇小Q都係差唔多尾段先喊爆..),真係冇鬼用呀!! 我唔想架.... 咁電影中有好多片段都令我諗起小寶貝ma


,尤其係小白舒服地在主人身旁離去o個刻,我.... 痛哭tim 呀!!! 仲有, 小白俾人打o個陣,哇... 簡直心痛到爆呀!! 差小小忍唔住大叫【夠啦!!】好彩冇... 唔係又出醜。(我男朋友居然唔理我wor... 正衰佬呀!!)




我覺得唔一定係鍾意小狗的人先去睇,唔鍾意都可以睇下。因為你就會明白人與狗之間的感情,唔係你地所講咁膚淺架!!






仔仔.... 我好掛住你呀!!

沒有留言:

張貼留言