2007年8月22日 星期三

幾時可以搬office呀???

一等再等... 到現在已經等左成八個月有多啦!! 仲要等到幾時先搬呀??
救命呀... 我忍唔住啦... 頂唔順啦!!

『走得未呀...... 走得未呀.... 走得未呀.....』(係咪好長氣呢??)
以前的我係唔會理o個個人係咩性格,
總之如果我想o個個人幫自己手的話,
我就會不厭其煩地重覆再重覆咁哀求佢幫我,
當然有時會成功啦!! 哈哈..
但係自從我知道唔係人人受落之後,我已經好少會咁做。
不過,最近我居然見到某人用同樣的方法去哀求別人(佢把聲梗係比我的『鵝公喉』好d d 啦),
可惜佢唔知自己係用錯對象呢?? 攪到有人向我求救數次。呵呵...
唔知話佢【蠢】定係【叻過頭】好呢?
點解咁講??
因為曾經我哀求過同一個對象,o個時你卻同對象講『好煩呀佢... 你幫佢啦!!』
你當時用【煩】來形容,
咁而家我係咪應該同樣地話你【煩】呢??
當然我冇咁做law..
佢應該知人人性格都不同,
為何要將唔適合自己的性格放在自己身上,
會唔會有點牽強呢??
你靚又靚過我、身材又正過我、學歷又高過我.... (真定假.. 自己估下吧??)
點解呢??
可能你會話你冇學我... fine.. 當我多心啦!!
咁你keep on going吧!!

沒有留言:

張貼留言