2007年6月25日 星期一

變態女上司

點解我會有一個咁變態的女上司架?(我叫佢做"變態婆"呀!!)

佢真係勁過份囉!! 要我數佢d 缺點真係有排數呀!! 見到佢真係好激氣架。


就好似今日咁,講下電話姐... 又俾佢叫咗入房,唉.. 都已經唔係第一次。半年前新入職的第三日已經俾佢照咗一次架啦!! 我都只係傾咗一、二個電話咋嘛!! (勁唔彩的是二次佢都係行過見到) 仲咩唔傾得電話先? 咁你就唔好放個電話o係我張枱啦!! 係咪一定係要call客的同事先可以講電話先? 佢簡直係... 超低能 + 勁白痴呀!! 原本心情唔係太差,就咁俾佢攪到差晒。天呀.... 係咪所有的女上司都係變態架呢?



PS: 今日係偶像鄭智薰RAIN 25歲生日,『HAPPY BIRTHDAY TO RAIN!!』

沒有留言:

張貼留言