2007年6月25日 星期一

▌電影 ▌忘了忘不了


(一套已經好耐但不錯的愛情片)

這一字一句,銘記我倆深情,若在遙遠將來,我在某處迷失,請你喚醒我的靈魂,讓我再和你相戀一生…”
一個女人每天聽著記事本內同一個愛情故事:故事主人翁諾亞與愛莉一見鍾情,卻歷盡試煉,緣來緣去,阻隔不了二人的熾熱激情這個女人著緊故事中人的發展,卻同時觸動自己心靈深處的幾許片段,揭發一個感動人心的秘密.....

(一向不會主動睇西片的我,尋日居然心血來潮睇咗呢套戲,哈哈... 弊啦...咁就愛上咗啦... 對於憧憬浪漫而長久愛情的我/女仔,你會o係呢套戲裏面搵到o個種感覺。真係好warm+touch!!
)

沒有留言:

張貼留言