2018年9月17日 星期一

2018 ♥ 我們●生日@Ocean Park ♥

記得讀書時,我好唔鍾意自己的生日係o係暑假中,
因為冇人會記得我的生日 (哈哈~)

到出左黎工作之後,更加唔鍾意
因為... 生日去旅行特別貴.... (哈哈~)

直至.... 
我的小霸王公主出左世後   就完全改觀左.... 
因為我的生日變得特別左... 好玩左.... 開心左....
亦變成左 "小霸王公主與海洋公園的每年之約會"
(希望OP 繼續呢個計劃,咁我地就可以年年免費入場玩)

首先感謝我的家人  提前送上小FAN 最鍾意的布甸狗蛋糕
So HAPPY!!!💗 So NICE !!! 💗So YUMMY!!💗


💗💗仲有小霸王公主最鍾意的黑森林蛋糕💗💗


一如以往  生日正日必到地方
今年冇左下水禮  所以不用帶咁多野去玩了
相對上輕鬆左咁!! 

估唔到今年平日都咁多日   10點開門已經有好迫的感覺
我地先揀D 冇乜人去的地方玩同睇
今次小霸王公主好勁   連續玩左兒童版跳樓機三次  都唔驚👍👍


跟住  行過見到有鸚鵡  我地又睇下
仲幸運地抽中可以同鸚鵡近距離接觸
(唔好攪我.... 我負責影你地好啦!!😅)


到12點左右  我地就坐車過另一邊食野同玩
第一次餵海獅  (好好玩,$45得3條魚咋)
第一次睇海象  (好大隻,之前維修見唔到佢)

阿爸爸仲好犀利  贏左"珍寶獎"
獎品係有三分二個小霸王公主咁高   好好好大隻公仔呀!!👍👍


因為小FAN 我真係太耐冇玩過過山車
所以主動要求小霸王公主陪我地一齊玩
當然佢開頭都唔係好想玩  但佢都肯陪我地
最後.... 成功挑戰到!!
第一次玩過山車
玩完之後,佢仲話好好玩,一D 都唔驚!!
(下次可以挑戰刺激D 的過山車啦!! YEAH)


時間過得好快  五點幾我地又返返另一邊
感受下動夏嘉年華噴水的活動
真係噴到你濕晒  但好好玩  好有氣氛


雖然今年冇左下水禮  
但多左好多特別人物同你一齊影下相

夜晚的嘉年華表演  真係好正好靚
小朋友仲可以一齊玩  一齊跳舞
💕第一次係海洋公園睇到煙花囉!!💕


今年又係由開門玩到關門
好抵玩呀!! 😂😂好開心呀!!  😍😍腳好累呀!! 😫😫


回顧:
2017 ♥ 我們●生日@Ocean Park ♥
2016 ♥ 我們●生日@Ocean Park ♥
2015 ♥ 我們生日@Ocean Park ♥
2014 ♥ 我們生日@Ocean Park ♥
2013 ♥ 我們生日
2012 ♥ 我們●生日

沒有留言:

張貼留言