2018年9月18日 星期二

新挑戰 ● 學游泳

我的小霸王公主終於肯學游泳啦!! 
Yeah !! Yeah !! Yeah !! 
(開心事都要講三次先得😄)

由三歲起,每年的暑假
我必定會問下小霸王公主  "不如去學游泳囉"
佢一定會答我 "我唔想學"
跟住就會俾不同的理由我,如: 
"我太細啦!"
"我好驚水,會浸親架"
""阿爸爸教我咪得囉"
...........

我當然好明白怕水的人有幾驚學游水
因為我都係 2X歲先去學游水
所以我一直都冇迫小霸王公主  佢唔想就唔學住
萬一嚇怕左佢就弊家火啦!! 

我一直都在等佢點頭
💓💓 直至今年暑假  佢終於點頭啦!!~ 💓💓
我唔係要佢學到好叻好勁,只求佢學識游泳就可以了


你要加油呀!
媽咪等緊你同我一齊游水水

沒有留言:

張貼留言