2017年5月17日 星期三

2017♥香港花卉展覽

忙碌過後,終於有時間可以俾我寫返下野啦!!~  (joh-a )
時光倒流到三月中先,係!~ 當時我地一家都有湊熱鬧去左花展
我家爸B同囡囡都愛花,所以... 不情願的我... 點都要陪下佢地

維園俾我的感覺就係有點遠、好迫、好多人,真係唔多想去迫迫迫
呢日... 可能天氣唔係咁好,所以俾我想像中小人 ((joh-a )

為左俾爸B 專心影相,我地就兵分兩路,
佢有佢自己影花,我有我影囡囡,哈哈~



小朋友見到自己鍾意的事物,係咪真係合作 d 架呢?
(我大滿足晒,哈哈~)


見到人影佢又要影埋一份
多得佢幫手,媽咪都可以做下Model 同d 靚花合照
大個左,手仔定左,影相技術都好左
以後媽咪想拍照就多左個小幫手


第一年睇花展,終於明白點解咁多人黎參觀
因為真係好靚,好靚,好靚!!
(下年有應該都會再黎睇下)

影完花,我地坐叮叮去金鐘天馬公園


好鍾意呢到,好舒服又可以睇下景

坐低食下野休息後,仲可以行埋去影摩天輪


2 則留言: