2017年3月30日 星期四

三人世界♥ 第一次去戲院

第一次去戲院?? 哈哈~ 真的
就黎五歲的小霸王真係第一次去戲院

自小小霸王都唔係咁鍾意睇卡通片同電影
就算佢最鍾意的NEMO / ARIEL.... 佢都係睇15分鐘左右就唔睇
你話?  去戲院點算??

直至近日  終於有得睇媽咪我最鍾意+期待的"美女與野獸"
我就問佢地有冇人肯陪我去睇  
爸B 怕小霸王坐唔定就叫我自己去睇
點知?

小:  我陪你睇啦! 
我: 吓? 真係?
小: 係! 你最鍾意BELLE,我一定陪你睇
我: 要坐成兩個鐘架喎! 你得唔得?
小: 陪你睇啦!
(我唔敢相信佢,足足問左佢一星期,估唔到係佢追返我幾時睇)


等呢日,等左好耐.... 哈哈!


小霸王第一次去戲院,大成功!!
120分鐘中,100分鐘係自己坐定定睇,剩餘20分鐘... 頂唔住瞓左
睇完仲話下次又黎睇! (感動ing)
yeah! 三人世界又多左一個活動啦!! 
Thanks my love! (唔鍾意都陪我睇)


講完小霸王,都講下套電影
迪士尼動畫電影中,我最鍾意的是"美女與野獸"
睇完又睇都睇唔厭,真係好鍾意!!♥
真人版 拍得好靚,好華麗
估唔到真人版的野獸更加可愛吸引,小朋友都好鍾意
Emma 飾演Belle,都好好睇 (只係佢演妙麗太深刻,所以... 有d confuse)
整體上,我都好鍾意! 

好鍾意BELLE的勇敢、聰慧、善良、率直
亦都好鍾意BEAST的愚笨、深情、善良、溫柔
最鍾意"美女與野獸"的配樂/ 主題曲

「愛不是用眼看,而是用心探。」
「真正的美來自內心。」

4 則留言:

  1. 嘩,好吸引呀,我都好想睇,不過恐怕落左畫都未必睇到.....(我工人放大假啊....)

    回覆刪除
  2. 我都係咁多套迪士尼動畫最鐘意呢套,又係掙扎咗好耐先帶埋燒腩仔去睇,然後佢話我大個仔唔會驚可以同你睇,估唔到佢真係坐到兩個鐘,雖然中間好多點解點解,但對於一個平日唔多坐得定嘅小朋友來講,我覺得佢very good呀﹗

    回覆刪除