2017年5月19日 星期五

快快樂樂♥周圍走♥四/五月

繼新年假後,話咁快又到復活節
小朋友梗係開心,大人就..... 辛苦過返工吧!! (哈哈~)
要諗下去邊玩? 要陪玩? 陪走.... 真係....

♥ 南丫島 ♥
喜歡行山的細姨提議一家人去行下山
所以就揀左最輕鬆的南丫島
我地由榕樹灣開始 → 風力發電站 →洪聖爺灣、蘆鬚城泳灘  →索罟灣
由於有大有細,行得比較慢,再加上一路行一路食
11:45 坐船去  17:30 坐船走 
(哇! 前前後後都 六個鐘)

第一次行山的小霸王,有家姐仔同細佬陪,的確係唔同 D
全程 90%時間係自己行,只有10%時間o係爸B膊頭
真係唔錯!! (下次可以再行)


♥ 屯門蝴蝶灣 ♥
本身諗住去泳池游水,俾小霸王拒絕,佢揀左去玩沙
仲好,唔洗濕身仲可以坐係到等
全程爸B 陪玩,媽咪吹下海風真係好舒服!


♥ 玩具傳奇展覽 ♥
對小霸王黎講,係一個好新奇的地方
展覽大部分都係懷舊玩具,有D 連我都未玩過,好多自己童年回憶返晒出黎
好彩都有新玩具,尤其係BARBIE、公主,
小霸王見到即刻話: 『呢個我都玩過』 (哈哈~)


♥ 流浮山 ♥
一個每年五月必到的地方 (太婆生日必到此聚餐)
小霸王最開心的... 唔係食海鮮,而係睇海鮮
生又好,四又好,晒乾又好..... 佢都鍾意睇


忙碌的四月過後,就冇乜紅日啦!
在職媽咪可以休息一回,準備下迎接就到的暑假!


4 則留言:

  1. 5月有兩個紅日啊,係咪都係陪玩啊?
    我幾乎放假就陪玩,暈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾乎放假就陪玩 --> YES YES! AGREE

      刪除
  2. 睇見小霸王嘅開心樣,辛苦都係值嘅

    回覆刪除