2017年2月8日 星期三

拍拖紀念日♥ 我們相愛14週年♥

有種咁快又到的感覺   人老左時間好似仲過得快左

14年啦!~ 仲記得剛拍拖冇幾耐就爆發SARS 
戴住口罩出街拍拖   個段時間應該望得最多係爸B對眼  哈哈~
(都算係一個難忘的回憶)
   

誇過2個『七年之癢』的時間  真的不易
在濃情蜜意的熱戀期時,你只會睇到對方的好,又或者係你只會俾對方睇到自己的好
熱戀過晒期後,你會發現對方的不好,越來越多的不好出現,就會蓋過晒對方的好

望無邊際的磨合期,是雙方維繫感情的巨大考驗
你可以選擇繼續相愛下去,又或者選擇放棄

在呢 14 年中,話我地冇吵吵鬧鬧你都唔信啦!
只要唔合自己心意的都看不太順眼
總是會吵一番,但吵過後原來係不變
對方的習慣、性格、脾氣、癖好,真係唔易改的  (有D係唔會改的)
所以適度的包容和體諒是感情的潤滑劑
嘗試把對方的優點放大,缺點縮小  (勁難! 哈哈~)
感情才可以長久

當我好嬲時,我會諗起莫生氣
老公係  我揀o既! 我揀o既! 我揀o既! 
 (哈哈~ 抵死!)


好啦! 吐完苦水啦! 哈哈
好開心  今年我地的二人照唔再係自拍
係出自小霸王  以後.... 我地合照就多左個小幫手!

題外話:
呢次選購的蛋糕係
東海堂 - 熱情可可Cake Little
面層係草莓+可可薄片,夾層可可脆脆及熱情果吉士層
對我地黎講,朱古力好濃,感覺好甜同太漏!

Love forever and ever!!
回顧:

4 則留言:

  1. 我哋真係好似, 唔止結婚係同年同月同日, 拍拖都係同年~ 我同老公都係 SARS 果年拍拖嫁, 不過係 SARS 後先正式拍拖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢! 咁有緣, 哈哈!同年同月同日 -- GOOD DAY!

      刪除