2017年2月11日 星期六

我的十天新年假期

每到農曆新年  就係要放長假的日子  (公司規定,要扣大假)
公司由年三十收爐  年初八先開工
剛好星期六我短週  足足連續放十日假
小霸王知道我有十日假  不知幾咁開心呀!  (真的!  我都好開心!)
能夠十日痴住一齊  呢D 咁正機會真係唔係成日有  珍惜!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第一天  (年三十)

辦年貨?? 唔係啦!  講真,除左買自己同小霸王野
又真係冇乜野辦,屋企的都是6299攪掂 (幸福)
我地去左屯門行下街、買下野、食下野
好 Enjoy 兩母女行街街  小霸王會好樂意為我/自己揀衫  仲有玩具囉!!
(我終於等到個伴陪我Shopping,生囡真好♥)


日頭行完   估唔到夜晚我地又出動
今年去左屯門行花市   (第一次咋),呢到個花市比元朗細好多,冇乜野行
只係小霸王有收穫.... 一盤大吉 + 風車
佢話: 『大吉大利』.... (笑左....^_^)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第二天  (雞年●年初一)
行程:  拜神 (婆婆娘家)  --> 老家  (年年不變)

恭喜發財  年年有餘
大吉大利  身體健康
龍馬精神  花開富貴

今年認識多左唔同的祝賀語,所以見到唔同的人,佢都會講不同的祝賀語
知道同明白逗利是係小朋友的專利

另外,今年終於都有機會著到親子唐裝衫
顏色就揀左小霸王最鍾意的粉紅,哈哈!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第三天  (雞年●年初二)
行程:  酒樓開年  --> 嫲嫲娘家  --> 媽咪娘家  --> 姑婆家

小霸王繼續PINK控出動
今年行程上有少許加左,為左唔想婆婆咁辛苦
改左去姑婆屋企食盤菜+團拜
小朋友就"魚蝦蟹"、大人就"打麻雀"
熱鬧鬧過一天


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第四天  (雞年●年初三)
行程: 屋企

赤口  我選擇留在家
因為前一晚玩到十二點先返到屋企,呢一日就留家休息
我家的年花.... 開得好靚呀!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第五天  (雞年●年初四)
行程: 屋企 + 附近

由於爸b 新年期間冇假放,所以往後幾日就我地自己去wet
留家休息一日後,諗唔到去邊就簡簡單單去下公園 + 燒錢樂園玩吧!~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第六天  (雞年●年初五)
行程: 觀塘APM --> 觀塘海濱公園

呢日出動去搵Sandy 姨姨食lunch同拜年
食完之後就行去近近地的海濱公園玩下、影下相
outdoor+自然光  真係可以影到好多滿意的相片
當然好開心小model 肯合作


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第七天  (雞年●年初六)
行程: 奧海城  --->  荔枝角公園

連續兩天都要去芭蕾總校考mock
第一天 考試時間: 15:00
考完都係4點唔夠  所以就去左荔枝角公園輕鬆下


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第八天  (雞年●年初七)
行程: 奧海城  --->  荔枝角D2 Place

繼續去芭蕾總校考mock
考試時間: 16:00
考完試都接近5點  所以就去左荔枝角D2 place (順便等爸b收工)
我諗因為新年同平日 所以好多鋪頭冇開  感覺上冇乜野行 
但去呢到主要為左影相 【天台花園許願樹】
雖然地方唔大+迷你假桃花,但影相都唔錯!  



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第九天  (雞年●年初八)
行程: 婆婆娘家  --->  婆婆家

呢日小朋友化身小農夫拔蘿蔔,大人就拜神求簽
三老表一齊  感覺小霸王特別開心


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
假期第十天  (雞年●年初九)
行程:  婆婆家

姨媽姨丈去左日本旅行  好開心可以照顧呢3個小寶貝半日咁多
(好佩服 多小朋友的媽媽,真係幾辛苦下,但幸福的)
三大拖三細 算是輕鬆  只係出外走走 食下野  買下玩具
小霸王得到佢想要的BB車  (謝謝 舅父)


十日假期,咁快就完結
除左我個人唔多想返工,小霸王都有點失落
小霸王:  媽咪,你唔返工得唔得呀? 放多二十日、三十日得唔得?
我梗係想啦! ~ 媽咪努力D呀!~ 爸B都努力呀!~

不過我個人都係想Keep住返工,因做全職媽媽唔係咁易
仿且,小霸王開始大,好似冇咁需要時時刻刻陪住佢
間中痴埋一齊好似仲甜蜜! ♥

4 則留言:

  1. 我都係放完假好失落嗰種人來,一返學就要趕校車趕瞓覺趕做功課趕食飯,搞到我勁掛住個holiday呀﹗

    回覆刪除
  2. 對呀,我都唔想做Full Time mama,冇自己時間,連寫blog 都冇時間啊....
    同意間中黏在一起會更sweet^^

    回覆刪除