2016年4月1日 星期五

可愛的冬菇頭~ ♥ 返黎啦♥

去年堅決要留前陰的小霸王
相隔半年後   終於都肯聽話讓步啦! ♥  (感動到爆囉~ 我)

其實我唔係唔鍾意佢留前陰   
只係平時不論在家 / 返學/ 出街都會把前陰夾起/束起
令到前陰D 頭髮仔開始碎碎地
為左保護頭髮仔  就... 出盡甜言物語 / 法寶 / 堅持....
最後..... 估唔到小霸王肯乖乖地配合

大左半年姐.... 點解.... 會相差咁遠呢?
由於佢只係肯俾我剪   唔肯出外剪   所以.....
技術唔係太好的我    勉強叫做剪到啦! ~  (我會繼續努力的 ♥ ) 


完成啦~ 我的可愛BB 又返黎啦~
包包面重現... 哈哈~ 


私心的我   真係比較鍾意小冬菇
感覺會可愛D~ 得意D~ ♥


左右相片相差一星期咋~ 
真係 BB 左囉~ ♥ I LOVE IT ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

11 則留言:

  1. 夾起少女味重D,冬菇頭cute D

    回覆刪除
  2. 我都鐘意冬菇頭,我會同南瓜妹keep 住冬菇頭!!

    回覆刪除
  3. 我覺得2個Style 都好襯小霸王呀~

    回覆刪除
  4. 2個髮型都ok呀, 夾起就大個女D, 冬菇就可愛D!

    回覆刪除
  5. 哈哈,不同髮型都靚呀,不過我也是覺得冬菇得意d ^^

    回覆刪除
  6. 好可愛啊~~~~
    小朋友剪冬菇頭感覺得BB啲.....
    我都鐘意冬菇頭架, 所以我都有時剪下齊陰 (雖然我己經一把年紀)..wakakakaka

    回覆刪除