2013年11月25日 星期一

▌香港遊 ▌ 大埔火車博物館

2013.11.09 (Sat) ~ Day 485


由今日開始老公暫時放自己一個長假
放幾耐唔知?
因為要等佢搵到新工先知...
我的心情係... 開心 + 擔心

開心係... 佢會多左好多時間陪小霸王同我
擔心係... 唔知幾時先搵到工? 新工收入唔知又係點,....
唉... 做人老婆真係多野諗....

所以我決定暫時唔諗...
俾佢休息下先吧!!

**********************************************

星期六面試完後,
就返婆婆屋企。

突然諗到順路去完火車博物館先返去都得喎
都 N 年冇去






估唔到都仲咁多人去
環境好似冇乜點變
好似多左d 野咁



識行的小霸王
可以開始自己企定定影相
佢慢慢取代左我係御用Model的身份
而我就... 變左做阿4.... 


好彩仲有合照影下咋!!
唔係... 我會好down law








10 年前我因為老公仔而愛上被影
10 年後我因為小霸王而愛上影人

『攝影』真係好奇妙!
不過多得它
我地先可以把回憶一一記錄下來‧





2 則留言:

  1. 放長假可以休息下,又可以重整心情,同陪家人,good! 好好同你老公enjoy呢個假期^^

    回覆刪除