2009年1月26日 星期一

大年初一...... 恭喜發財~

每年的年初一,媽咪就會一早好大聲地叫醒我地要起身同佢拜年,今年當然唔小得啦!! (做咗人地阿婆o既佢,依然中氣十足... 我諗我遺傳晒佢呢方面o既優點!!) 今年媽咪已經遲咗叫,改咗成十點幾先叫我地起身,哈哈!!
大年初一的第一個要去的地方就係...... 元朗祟正新村啦!! 去o個到係... 拜神~! (亦都係我地細細個成日去o既地方)



↑小時候我背後係好多好多龍眼樹,因為危險o既關係,已經冇晒囉!! 好可惜tim~

↑↓ 新一代『阿財與阿占』,勁攪笑!! 兩個都好乖...我諗係因為佢地係o係齋堂生活掛!! (阿財係由細住到大架... 阿占就係年幾前先住o係到) 兩個friend 過打band 呀!!


跟住呢.... 我地梗係要同劉家最大o既掌門人- 婆婆拜年啦!! 佢見到我地當然會笑得好開心啦!!! 話晒我地係大孫仔、孫女wor!! 不過~我地今年遇到個好勁的對手... o個個咪就係.. 小豆兒亦即係佢至愛o既曾外孫女... 點鬥呀??? 冇法啦!!
因為阿婆習慣咗早食飯,六點就要食晚餐囉,所以好早就返咗屋企休息啦!! yeah

沒有留言:

張貼留言